Bra tisdag



Såååå intressant! :-) 

Hej! 

Haft en lång men mycket bra dag. Sov dåligt inatt så varit rätt trött men trött är bara en känsla. Hatar folk som ofta KLAGAR över att dom är trötta. För det mesta är det självförvållat. Hur ofta tex hör man någon säga "åh, fan va pigg jag är idag" ? Precis. Vill aldrig låta trötthet förstöra dagen eller energin för människorna som är omkring mig. Vi hade föreläsning tsm med idrottsvetenskapliga programmet och proffesionell idrottskarriär idag. Kan ju med all jävla säkerhet säga att jag är SÅ hetero.. Damn så mycket snygga killar det fanns. Tur att jag satt längst fram så man kunde hålla fokus på föreläsaren! Min framtida man måste vara idrottsman eller älska sport, det går inte annars. 

Kom hem lagom till lunch och mitt blodsocker var i botten så slängde i mig maten. Somnade sen på soffan någon timma. Finns det något skönare ibland? 

Sen mötte jag upp Lisa och Elin för ett pass på NW. Vi körde armar och axlar. Börjar redan få träningsvärk.. Tack för ikväll fina ni <3! Det är två tjejer jag klickat med och det ska bli roligt att lära känna dem mer. Vi känns väldigt lika på många plan och det är alltid skönt att redan nu känna att folk i min klass är kanonhärliga. Och sen blir allt vad man gör det till. Man måste vara öppen, glad och nyfiken. Man måste se öppen och inbjudande ut. Jag hade kunnat gå hem direkt efter föreläsningen och inte stå och prata med mina nya klasskompisar. Alltså, det gäller att säga mer JA till allt man faktiskt har mitt framför näsan på en.!Men jag är nöjd, stolt och glad över vem jag är och blivit. 

Nu har jag kokat ägg tills imorgon och kaffet är laddat. Man sparar mkt tid på morgonen genom att förbereda kvällen innan! Imorgon har vi föreläsning 08-10 sen läsgrupp 10-12. Efter det får jag se om jag behöver börja läsa kurslitteraturen mer eller vad som gäller. Ska hur som helst köra ett benpass. Älskar det! 


Käkade middag hos m&m ikväll och mormor skickade med hemgjorda köttbullar och Hänt Extra. Love her to death. 



Allmänt | |
Upp