Nu börjar det



Känner typ såhär över all info senaste tre dagarna.. Men jag ska nog få ordning på allt! 

Hej hej heeeej! 

Föreläsning imorse följt av ett mindre grupparbete. Jag känner sådär inför grupparbeten. Jag har superlätt för att samarbeta men har svårt när folk inte är drivna eller kommer med förslag. "vet inte" svaret.. alltså nä det kryper i kroppen då. Men jag är inte den som tar över och styr upp allt heller. Mitt emellan där! 

Ska möta upp mormor i stan snart för lunch på Lotus (sushi och thai) och spring i lite affärer. Jag är på jakt efter en ny regnkappa som är lite snygg iaf. Har en kort idag och man blir så blöt om röven.. Ska köpa nya walkingskor med för mina är väldigt utslitna nu. Gått många mil i dem.. :) 

Sen i eftermiddag ska jag träna och börja plugga lite lätt så blir häng på bibblan. Är inte alls sugen på ben idag så tror det blir en löprunda istället. Vi får se sen hur kroppen känns. Det är väl bra? Att själv kunna känna efter hur dagsformen är. 

Jag mår allmänt jävligt bra. Känner mig trygg med allt. Känner mig stark och sund. Kommit så långt dessa månader! 

Idag är en underbart bra dag som innehåller mycket jag tycker om! :) 


Allmänt | |
Upp