AW hos Alicia

Godkväll! 

Haft en rätt konstig dag och jag har känt mig som fjorton år igen vissa stunder. Säger en sak: fuck killar, seriöst. Åh! 

Nog om det. Har varit i Växjö fram o tillbaka för att lämna Zorro till Frida. Vi möttes halvvägs. Fick pussa på min prinsessa och krama mitt allt. Nu när jag är singel och bara kan tänka på mig själv har tankarna börjat vandra iväg åt att en vacker dag kanske bo i Kalmar. Jag vet inte men det känns inte bra att träffa dem någon gång i månaden bara. Jag vill vara delaktig jämt. Frida o jag har legat i samma mage så då vill jag fan dela hela livet sida vid sida med henne. Sen beror ju allt på jobb, tillfälligheter, framtida partner osv men det är något jag börjat tänka lite på ändå. 

När jag kom hem igen gick jag till Alicia som hade AW med ett gäng goa tjejer. Riktigt trevligt faktiskt! Tack sötis. Helt kärleksfull ändå. Hehe. ;-) 

Nu ska jag sova för imorgon väntar plugg hela dagen fram tills jag ska ner till vår match kl 3. Derby på G! 



Fint va? 


Aldrig utan er. 




Mysig kväll! 



Allmänt | |
Upp